Vardagen rullar på

 
Hej bloggen. jag har tänkt på dig. men varken haft tid eller ork att uppdatera dig. sori, men nu kan jag lova lite nya inlägg för JAG har en heeel del foton som är ovisade och som behöver dokumenteras här på bloggen, inte minst för mig själv att se tillbaka på. förhoppningsvis finns det någon annan som också kommer tycka om att se på bilderna. förutom brist på ork och tid har jag lagt min energi på att planera och fundera inför Isabelles dop som är i augusti. vilken dag att se framemot!
 
Veckorna de går och går och vilket sommarväder vi haft den senaste veckan. så varmt att man nästan inte står ut, speciellt då det är lika varmt inomhus som där ute. puh! i need an ac- maskin om det fortsätter såhär. i brist på en sådan inhandlade robb en 90 euros fläkt för 15 euro på halpa halli i veckan som räddat oss dessa varma dagar. Isabelle har varit extra gnällig men vet inte om det beror på värmen, 2 månaders vaccinet, utvecklingsperiod eller en kombination av alla tre + hungrig och trött? i början av veckan grät hon otröstligt några gånger då vi skulle amma så jag som mamma kände ju mig alldeles otillräcklig. kan ta det i ett skillt inlägg fast.

Bilder från en vagnpromenad en skön sommarkväll
 

Robb har äntligen fått semester! i hela FEM veckor ♥ vi är snart påväg till villan för att sova där en natt och nästa vecka far vi till Åland. härligt! som jag nämnde, det kommer fler inlägg så småningom, tills dess får det vara bra såhär. 

i Nykaabi har vi pusshållplatser.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: