Vackra vinterdagar

 
Tänk att det är marsmånad redan. Någon vår ser dock inte ut att knacka på riktigt än, och det behöver den inte heller. Vintern vi har detta år är ju ändå bara för vacker. soliga, kalla dagar med pastellfärgad himmel, rimfrost i träden, snö, fina isar och vackra solnedgångar. nu har solen dessutom börjat värma de isbitna kinderna när man är ute. idag till exempel, satt jag utomhus på en stol och bara njöt av solens värme. Vintern får nog stanna ett tag till om ni frågar mig... 
 


Någon flitig uppdatering på bloggen har det dock inte varit och knappast kommer det bli någon förbättring på denhär skribenten heller, eller vem vet sen när jag bli mammaledig kanske? Månaden som varit och farit har robb haft en hel del jobb att göra på plats i Vasa så då var det tur att vi kunde låna mosters lägenhet så att han inte behövde köra så mycket avåann, jag passade också på att spendera några nätter i vasa. Vi har också hunnit med flera roliga skoterutfärder och fler ska det bli. För tillfället befinner sig robb i södra Norge på arbetsresa 2,5 vecka. jag har ju ändå haft turen att få ha honom hemma nu en lång tid. snart får han ändå inte fara nånstans, pågrund av mitt preggofierade tillstånd...



Februari började bra men slutade tråkigt nog med att vi tog farväl av en kär familjemedlem i Monäs, äldsta frassen Linus. alltid lika ledsamt att mista en fyrbent vän och det kommer nog minsann kännas tomt utan Linus i huset. 
 
 
Förväntansfull över vad mars har att erbjuda. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: