Min första morsdag ♥

 
Morsdag och vårt BF- datum. Dottern har redan hunnit bli en vecka gammal. Jag har fått fira min allra första morsdag och det är jag så lycklig och tacksam över. Det har varit en fin dag med bebis-gos, besök av nära och kära och namn- funderingar. Dottern sover i sin vagga och det börjar bli dags för morsan i huset att gå och lägga sig också, men först lite bilder från dagen:

 
 
 
Min älskade lilla bjällra ♥ Mor och dotter, fotat av pappan i huset. 
 
 
Skål till alla fina mammor där ute!
 
 
Köpte mig en tårtbotten och fyllde den med banan och hemmagjord vaniljkräm, täckt med hallonmousse. mums!
 
 
 
Fyra generationer, från höger : mommo, mamma, jag och så min dotter i min mammas famn
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: