Höst i luften

 
Hade besök av min fina vän Jenny idag och lilla Sam. skönt att prata av sig lite ibland. efter vår lilla träff vaggade jag Isabelle till sömns och la henne i vagnen och så for vi ut på en liten promenad i det fina höstvädret. avslappnande! I väntan på att fadern i huset ska dyka upp tänkte jag dela med mig av ett collage med bilder från i Söndags då Isabelle fick vara med på sin första båttur ♥
 
 
Sötnosen som somnade i pappas famn. havsluften tycks vara lika omtyckt hos dottern som hos sin mor och far 

Kommentarer
Postat av: Karolinas kaos

Men åh såå söt! Den där flytvästen är ju för gullig :'D

2018-09-04 @ 19:11:48 / URL: http://karolinaskaos.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: