Från mobilens bildarkiv

 
Då jag ändå var i farten och tömde mobilen på bilder och förde över dem till datorn istället ville jag passa på att dela med mig av några här på bloggen också. lite vardagsbilder så att säga. Ett litet vardagsinlägg är också på kommande, men tiden räcker inte alltid till att få saker och ting gjorda då Isabelle mellan varven vill klistra sig fast på en, vilket ju dock är mysigt - blogginlägg hinner man (kanske) göra klart då man kommer ihåg den (bloggen) nästa gång (om en vecka) hehe. Isabelle har vaknat från sin kvällsvila, leker för tillfället med sina två kattmjukisdjur.. och innan det är dags för kvällsgröt och bastu efteråt tänkte jag försöka få tryckt publicera på detta inlägg.
 
 
Bild 1 visar en glad nyvaken bebis som njuter av vintersolen. På bild 2 kan ni se mig som shoppar nya kläder. Bild 3 är från kvällen då vi var bjudna på bröllop och vi hade en kul kväll. Bild 4 från en solig och kall vinterdag i Januari. Bild 5 visar ett nysorterat klädskåp - jag hade rensning och det var verkligen nödvändigt. På bild 6 ser ni en glad mamma.
 
 
Bild 1 visar en nöjd och glad tjej i sitt bollhav. Bild 2 - mellanmål på terassen en solig februari eftermiddag. Bild 3 och ytterligare en liten en i sitt bollhav. Bild 4 visar min lunch vid Sweet Wasa för en vecka sedan. Bild 5 är en bild på mig och min sötnos. Bild 6 visar Isabelle som mumsar i sig banan- och avokadobitar. På bild 7 pussar Isabelle på sig själv i spegeln. Bild 8 visar vår nya tavelvägg, då vi äntligen fick upp birthpostern och på bild 9 ville Isabelle inte vara någon annanstans än i famnen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: