Skulle du hellre - listan

  1. Skulle du hellre välja att aldrig mer få vistas ute eller inne?
    Jag tror faktiskt att jag välja att aldrig mer vistas inomhus. jag skulle bli galen av att inte få gå ut. 

  2. Skulle du hellre alltid ha fettigt hår eller fläckiga kläder?
    Man är ju van med båda redan men jag har nog hellre fläckiga kläder än smutsigt hår. #momlife

  3. Saharaöknen utan vatten eller nordpolen utan jacka?
    Svårt. men med tanke på att jag hellre fryser än har för varmt så väljer jag det senare alternativet.

  4. Alltid ha ett bi som följer efter dig eller äta fem bin?
    Tycker inte om att ha surrande insekter runt mig på sommaren så jag äter väl hellre upp bina då

  5. Trampa på lego eller slå stor tån i tröskeln?
    Trampar hellre på lego för tusan!

  6. För all framtid använda [email protected] eller för alltid ha ett telefonnummer på 50 siffror?
    Telefonnummer på femtio siffror vore ju häftigt

  7. Ingen dyker upp på dina födelsedagar eller ingen dyker upp på din begravning?
    Känner väl att det är viktigare att bli uppvaktad sålänge man lever så, alternativ två.

  8. Åka ner i en rutschkana med rakbladsvassa rivjärn som underlag eller dyka ner i en pool fylld med nålar?
    Uschdå. inga alternativ låter speciellt trevligt, men hellre dyka ner i en pool fylld med nålar då.

  9. Alltid gå med högklackade skor eller alltid vara tvungen att bära 3D glasögon för kunna se?
    Alltid gå med högklackade skor tror jag..

  10. Aldrig använda sociala medier eller aldrig få se solen skina igen?
    Helt klart att aldrig mer använda sociala medier. är nog mer beroende av solen!

  11. Skulle du hellre födas som en helt ny person eller födas på nytt som samma gamla dig men med dina gamla erfarenheter och kunskaper?
    Födas på nytt som samma person vill jag tro.

  12. Hitta en 100-lapp varje dag i resten av ditt liv eller varje dag minnas något nytt av ditt förflutna?
    Alternativ 1 vore ju något, speciellt nu som vårdledig :D

  13. Alltid ha lågt batteri eller alltid ha segt WiFi?
    Hellre ha trögt Wifi nog

  14. Disken sköter jobbet själv eller rummet sköter städningen på egen hand?
    Vi behöver ju bara plocka i diskmaskinen så om huset skötte städningen själv vore ju något!

  15. Alltid snö eller alltid regn?
    Alltid Snö !

  16. Skulle du hellre alltid vara 15 min försenad eller alltid 30 min för tidig?
    Jag är hellre för tidig. hatar de gånger jag har varit försenad!

  17. Skulle du hellre förlora alla dina pengar eller alla dina fotografier?
    Oj nä vad svårt. skulle nog bli jätteledsen att förlora alla foton jag tagit genom åren. så alternativ ett.

  18. Skulle du hellre sitta i fängelset i fyra år för något du ej gjort eller komma undan för ett brott du har begått men leva i rädsla för att bli tillfångatagen?
    Kanske sitta i fängelset fast jag inte gjort något. Andra alternativet skulle ge så mycket stress och ångest.

  19. Skulle du hellre vilja flyga i 24h eller vara osynlig i 24h?
    Att vara osynlig i 24 timmar vore så kul! vad mycket bus man skulle hitta på.

  20. Skulle du hellre vara ökänd efter din död eller vara bortglömd av alla?
    Ökänd efter min bortgång vore nog bättre.

  21. Skulle du hellre tatuera dig i ansiktet eller ha ett ärr från en brännskada i ansiktet?
    En tatuering kan ju vara liten, så någon liten fin tatuering kanske. 

  22. Skulle du hellre ha obegränsat med pengar eller obegränsat med tid?
    Obegränsat med pengar kanske

  23. Skulle du hellre kontrollera vädret eller kontrollera din mens?
    Kontrollera vädret för det andra har jag redan haft kontroll över

  24. Skulle du hellre alltid förlora eller aldrig spela?
    Ingen skillnad. kanske att hellre alltid förlora

  25. Skulle du hellre vilja höra varenda konversation eller kunna ta tillbaka de du sagt?
    Kanske ta tillbaka något man har sagt

  26. Skulle du hellre endast kunna lyssna på en enda låt i resten av ditt liv eller äta samma lunchrätt i resten av ditt liv?
    Jag skulle hellre lyssna på en och samma låt i resten av mitt liv!

  27. Skulle du hellre vara utan tacos eller utan pizza för resten av ditt liv?
    Utan pizza hellre

  28. Skulle du hellre stoppa krig eller stoppa hunger?
    Tror att en del hunger i världen skulle stoppas om man stoppade krig, så alternativ ett

  29. Skulle du hellre använda sandpapper som toalettpapper eller vara tvungen att äta stark chili till alla dina måltider?
    Man kan ju välja mängd av den starka chilin hur mycket man lägger med i maten, så alternativ två.

  30. Skulle du hellre springa ett marathon eller köra Vasaloppet?
    Kanske vasaloppet ?
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: