Nytt självporträtt / redigering på gång..

Hej på er! nu tänkte jag gottgöra gårdagens dåliga uppdatering med att visa ett nytt självporträtt som jag fotade idag. är själv riktit nöjd med bilden, och ni får gärna säga vad ni tycker med! om någon undrar sen så är skjortan från Lindex! ett bra köp jag gjorde för ett tag sen. om ni inte visste, så gillar jag verkligen skjortor! nåjaa..

Då jag kom hem fick jag alltså för mig att fota lite självporträtt, så jag gick ut och fånade mig framför kameran en stund o njöt av vädret! sen tog jag även lite bilder inomhus också. och vet ni vad? såg årets första vårblomma här hemma idag !! gissa om jag blev glad :D en gul krokus var det, visar en bild senare! intressant va, njäe vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Erika - fotoblogg

Jättefin bild, förstår att du är nöjd :)

2011-04-14 @ 19:09:21 / URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: My

Självklart tänker jag följa din blogg!

2011-04-14 @ 19:44:47 / URL: http://myvestlund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: