Sugen på porträttfotografering!!

Jag tror bestämt att under påsken ska jag försöka ta lillasyster med mig på en liten fotografering! blev väldigt
sugen på att fotografera henne mer så.. vad säger du om det hördu syster yster ;) det vore superkul! vad tror ni? :)

Jag börjar bli riktit trött redan, men har inte tid att gå och lägga mig ännu. måste försöka hålla mig vaken på nåt sätt..
nåja, har varit ute på en cykeltur ikväll också. uppfriskande! sen har jag också putsat alla objektiv och kameran!
det var en stund sen så det var inte en dag för tidigt, kan man säga :) imorgon har jag planerat att fotografera
påskbilder och så kanske lite självporträtt? det skulle behövas iallafall.. jag kan ju inte visa samma bilder på mig så..

Nu blev det ju bara en massa onödigt babbel, men det får vara så nu. vi hörs om en liten stund sötnosar :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: