Tips till alla som inte hinner sola!

Jag vill tipsa alla som inte har tid att sola pga. att man jobbar eller så, eftersom jag inte har tid pga. just det!
det finns så många BUS (brun utan sol) som, rakt från hjärtat inte är värt ett skit. det brukar oftast vara de bus-krämer som doftar så ljuvligt som inte alls är bra, tex. att man får brun-vit-fläckig kropp/ ansikte. fuuult!
aco's bus-krämer doftar kanske inte blomma men den är superbra! den rekommenderas verkligen!

Jag köpte krämerna från apoteket. bodylotion 7,90€, facecream 9,90 €

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag o har demdé, o tycker att di e hejlt ok, men di stinker jo tyvärr ganska äckligt :S

2011-04-28 @ 18:14:58 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: