Trött på allt väntande..

Jag är trött på att blogga. jag är trött på min bloggdesign och jag är trött på att orka göra en ny. men det ska jag, fast inte än.. först då jag har tid tänkte jag ta itu med det! jag är också trött på att måsta vänta heela tiden, idag är det första augusti, snart flyttar vi tillbaks till Vasa och jag har ännu inte på klart vad jag ska göra i höst. jag slapp inte in till skolan jag sökte till, jag slapp inte till min plan b heller och just nu har jag en plan c på gång som jag den 14.8 får veta om går igenom. det känns förjävligt att inte veta, det suger ur mig all ork jag har och jag bara önskar att jag skulle ha allt detta på klart. då skulle allt vara perfekt! går min plan c igenom, skulle min framtid vara super!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Hoppas att plan C gar genom tå! :) He va tydligen int meningen att plan A & B sku bli na fö te tå, helt enkelt :)

Svar: Ja he hoppas jag å! :) hm, tydligen var e så..
Linda Sjölund-Åström

2012-08-01 @ 18:11:40 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com/
Postat av: Saragunmarie

Sv; Tack så myki! :)

2012-08-02 @ 20:47:36 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: