Julkul: ta in en lillajulgran ♥

 
 
Före vi for till vasa igårkväll passade jag på att gå ut bakom stugan och hitta mig en lillajulgran att ta med mig till stan! jag hittade en i perfekt storlek och den står nu på byrån i sovrummet och passar alldeles perfekt där! så nu tycker jag att alla som kan (alla som kan= alla som har egen skog att hämta från) skall ta in en lillajulgran och klä den med lite ett som annat. för det är ju faktist lillajul nu till helgen och då tycker jag man kan börja julpynta, iallafall lite ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Alltså nu blev jag helt tänd på att hitta en likadan julgran här i Helsingfors.. Skulle sitta fint med en julgran på bardisken!

2014-11-24 @ 14:50:28 / URL: http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/
Postat av: Sandra

Jag brukar alltid knycka en liten gran (man kan intala sig själv att man bara gallrar lite så är det lättare att gå hem med granen sedan) eller flera och placera ut i huset :) men nu har jag precis NOLL julkänsla lagom till lillajul :/

Svar: Haha, ja gallra behövs ju alltid ;)Jag har inte riktit nån julkänsla ännu heller, men tänkte börja julpynta lite åt gången nu så kanske julkänslan kommer :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-24 @ 16:42:31 / URL: http://vardagaflow.neuman.fi

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: