Musiktips fredagen till ära!

Idag är det fredag och det tycker jag ska firas med lite nya musiksnuttar här på bloggen :) Det var en stund sen jag la upp några musiktips så det tänkte jag göra nu :) vi börjar med en av mina nya favoritlåtar, nämligen Maroon 5 nya låt, Sugar. Dessutom är ju videon till låten hur härlig som helst också! lyssna och se videon här under:



Två feelislåtar. har ni hört Stigs nya låt roy orbison. riktigt skön låt tycker jag! och sedan kan väl ingen ha missat Martin Tungevaags nya låt Samsara! jag gissar att det kommer bli en såndär plåga, den kommer spelas hela tiden på radio, krogarna och ja.. överallt! helt fiilis låt tycker jag! Sedan två rätt så nya låtar, väldigt bra sådana, Lorde med Yellow flicker beat och Mark ronson ft. Bruno mars med uptown funk! fiilis!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: