Examensfotografering med Rebecka

 
Det är en speciell helg för många ungdomar denhär helgen. en helg då studenterna får sina studentmössor och yrkesmännen och yrkeskvinnorna får sina mössor och examensbetyg. Jag vill ge alla ett stort grattis och lyckönskningar för framtiden. det är redan ett år sedan mina tvillingsmåsyskon fick sin examen, och sju år sedan jag själv fick min yrkesexamen. I onsdags fotograferade jag examensbilder på min lillebrors fina flickvän, Rebecka, som får sin djurskötarexamen från Optima Lannäs lund idag. det var strålande sol och Rebecka var så fin i sin blåa långklänning. jag har alltid drömt om att få fotografera porträtt där hästar är med, tur för mig då att Rebecka råkar ha flera hästar hemma hos sig, både egna och en sköthäst (den på bilden). Så fina tillsammans!
 
 
Grattis till din examen, Rebecka!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: