Isabelle snart 7 månader

 
Måste bara få dela med mig av dessa bilder jag fotade på Isabelle häromdagen. Tänk hur söt man kan vara. Isabelles Moffa, som är en trogen bloggläsare, brukar tycka om att se då jag uppdaterat bloggen med bilder på Isabelle och så ooar han och awwar sig över hur hon liknar sin mor då hon var liten. Sött! Ibland samarbetar hon när kameran är framme. ibland inte alls, tex. då man ska fota julkort - tråkigt, tyckte isabelle. Jag fick väl nog ändå några användbara bilder att använda till årets julkort, men de tar vi i ett annat inlägg.
 


En bestämd men söt liten filur

 
Tänk att Isabelle blir 7 månader om två dagar. tiden bara flyger iväg. i förra inlägget jag gjorde om Isabelle funderade jag ju om hon eventuellt kryper eller ålar innan 7 månaders dagen- och mycket kan ju hända än på två dagar men hon har varken börjat krypa eller åla sig fram än. men krypandet, det är nog så nära nu. hon ställer sig upp i krypställning och kan dra fram benen, men hon har inte riktigt förstått att händerna & armarna också måste arbeta för att ta sig fram- så ligger hon där på magen och är sur för att hon inte kommer sig framåt. Men runt, bakåt och alla andra håll kommer hon nog sig. igår när jag la henne i babygymmet i vardagsrummet var hon 5 minuter senare inne i köket, 3 meter bort. Snart står hon väl och äter kattmat, haha.
 
 
En annan sak jag glömt att skriva ner på bloggen är att vi på söndagsmornar är på babysim. Isabelle gillar verkligen att vara i bassängen, så jag anmälde oss till vårens babysim också. Hon trivs som fisken i vattnet. vad mer vad mer.. ny vecka med nya möjligheter- måndag, snart är det dags för mamma, baby & gravid träff. Idag skrev jag på "hyreskontraktet" och var en sväng till gula huset vid kuddnäs, där träffen kommer hålla till, Kommer bli så mysigt! 
 
 
Mammas älskling ♥
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: