Gravidfotografering i studion #7




Godmorgon! idag har jag egentligen inte så mycket planerat. jag steg upp för en timme sen ungefär, och jag ska snart åka med mamma och pappa till jeppo för att söka en julgran :) det är säkert tio år sen vi hade en riktig julgran så dethär året tänkte vi ha en, för en gångs skull :) så senare idag blir det att klä granen med mina småsyskon, och sen några hundra gånger plocka bort alla 6 st katter ur den ;) jag känner på mig att det inte blir lätt.. varje år hör man hur julgransbollar faller i golvet, och sen då man går och se vad de gör så ligger de där under och ser helt oskyldiga ut.. med julgransbollen bredvid sig. haha! jamen iallafall, det ska jag göra nu först idag. senare måste jag nog ta itu med lite bildredigering igen, har inte hunnit med det alls på hela veckan så! påtal om det, så har ni här ovanför mer gravidbilder :) när jag tittar in här nästa gång vill jag se nya kommentarer, så kom igen nu! jag vill höra vad ni tycker! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: