En liten önskan

Jag vill verkligen på en kryssning just nu! en dag i stockholm och andra roligheter med min älskling ♥ det är ju faktist snart vår 5års- dag, även ett ½år förlovade och måste man väl nog hitta på något annat än att sitta hemma? :) jag ska ta ett litet snack med min kar och hoppas på det bästa ;)

Oj oj, måste bara berätta att vi för 2 år sen också var på kryssning åbo-stockholm-åbo med silja line, utan bil, vilket alltså betyder att vi fick så lov att in till stan (också tillbaks) från hamnen (jag vill inte åka taxi).. gissa om våra fötter dog lite? mhmm... om vi far på kryssning nu åker vi nog med viking line som har hamnen in gamla stan (det heter väl så?)!!

Ahh vad härligt det vore med en kryssning : )

Kommentarer
Postat av: Jennifer

He finns ju tunnelbana å :)

2011-06-25 @ 23:11:24

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: