Vågor och lång slutartid..


Godmorgon! idag är det skitväder här i Vasa, som vanligt? nej men nu tycker jag faktist att det gärna skulle få komma några meter snö på marken! hellre en meter snö ute än regn! jag gjorde iallafall ett smart val då jag bestämde mig för att ta bilen imorse. nu ska vi snart på frukost och sen åker vi hela skolan iväg till botnia hallen och know how mässan, som sagt! såå vi hörs senare idag. hej så länge :)

.. och bilderna fotade jag förra helgen vid villan. vad tycker ni om vågor och lång slutartid? jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är jättefint med lång slutartid så gott som alltid när man fotar vatten, och dina bilder blev väldigt fina! :)



Du har fin header också! :)

2011-11-25 @ 09:55:43 / URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :D

2011-11-25 @ 13:22:19 / URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: