"Berättelsen om min helg, lördagens äventyr osv.."

Fredagen i ett nötskal
.. Och så packade vi väskorna, låste dörren till vår lägenhet och gasade iväg norrut! jag tog min bil från monäs till kovjoki bara för att... och senare for vi till jakobstad och handlade helggott. senare den fredagkvällen for jag ut på stjärn/måne/molnfotografering med Johan och hans vän Bengt! Jag lyckades få många bra bilder, och bilderna här under får vara som en smygtitt. avslutade kvällen med glögg och idol :)

Lördag, ut på äventyr..
Om någon påstår att de steg upp tidigt, så var vi uppe ännu tidigare.. kl 5 steg vi upp, fixade oss och hoppade i audin. ca halv 10 så var vi framme i Tammerfors och IKEA! shoppade loss där i tre timmar och for hem igen. kvällen tillbringades i nykarleby vid Jennifers och Johans alltså m.a.o i gott sällskap! eftersom vi stigit upp så tidigt, blev det läggdags redan före 12.. en lördagskväll!

Söndag och vackert väder
Hundarna tyckte inte alls att robb skulle få sova länge idag, men jag låg och lata mig till en 11 tiden. det blev en lååång promenad på e.m, skönt! efter det satt jag mest och redigera bilderna från fredagskvällen. Nu sitter jag hemma i monäs och ska strax gå ner och se på tv. vi hörs igen lite senare, ha det så bra tills dess.

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Wow, magiskt



Åh tack så jättemycket Linda! :)

2011-10-17 @ 00:15:36 / URL: http://feliciavendela.webblogg.se/
Postat av: Harriet

Har fastnat totalt för den här bloggen, riktigt vackra och unika bilder :) Imponerande, keep it up!

2011-10-18 @ 18:59:04 / URL: http://harrietfielding.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: