Måndag

Jag har inte fått gjort en enda vettig grej idag och det kan jag lova. jag steg upp på samma gång som robb då han skulle till jobbet (06:00). då han for satte jag mig och redigera lite bilder och gjorde två blogginlägg. sen åt jag frukost och satt en stund framför tv:n. sen ladda jag ner heeela alcatraz serien eftersom jag missat nästan varje avsnitt.. på samma gång som det laddade sov jag 1 timme. vädret som varit idag har gjort mig otroligt trött och lat och slö och allt sånt! sen kom solen fram och jag tänkte jippii "efter kvällsmaten går jag ut och catchar lite bruna" jo pyttsan, där sitter jag och äter kvällsmat och så försvinner solen, molnen kommer tillbaks och det blåser otroligt kallt. så just nu sitter jag här och konstaterar att vi får hoppas att resten av veckan blir roligare ;) så, dethär var min dag! hoppas ni har haft det bättre än mig :) ♥
 
 
och jävla blogg.se.. hatar det nya, mer än så behöver jag väl inte säga! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: