Sommarens första inlägg skrivet utomhus :)

Wohoo! årets första blogginlägg skrivet utomhus, och absolut inte sista heller... :) det är superskönt väder här just nu. solen värmer och ja, det räcker väl så :) sitter alltså utomhus för tillfället, i gungan i vår uteplats.. lyssnar på musik och njuter! snart, eller om några timmar (??) borde jag få besök också. annars ska jag bara ta det lungt, imorgon blir det tidig väckning eftersom jag ska vara i Vasa kl 08:00! ser framemot morgondagen faktist, inte ett dugg nervös heller (ännu iallafall) men jag lär väl bli.. nåjaa, nu ska jag fortsätta bara vara. vi hörs imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Oh, ska du på inträdesprov imorgon? Vart? :D

2012-06-06 @ 19:03:20 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: