Kvinnodagen!

Hej på er! det är kvinnodagen idag, har jag hört? den har iallafall firats med sovmorgon till att börja med. sen sitta och prata om gårdagens hockeymatch hela halva dagen, köpa hockebiljetter till nästa veckas final (?) och sen efter skolan for jag och Maja och stansade mer hål i öronen. så nu är jag två hål i öronen rikare. sen efteråt for vi alla tjejer till Minimani för att inhandla hårfärg till Sofia som sen Minna färgade håret på. och supersnyggt blev det! sen hann vi också göra en grej till nästa veckas match, dansa, prata om Tobias, samt skratta åt Sofias nya mode: ha tröjan bak å fram :) kul kväll ♥ nu ska jag gå igenom lite bilder, vi hörs då vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså haha har Saragunmarie en käpp i röven eller? Jag tycker det är bra att du säger som det är, riktiga kompisar kan säga sanningen vilket hon verkar ta som spydighet. Slår vad om att hon inte är arg på dig längre när hon behöver nya foton till bloggen.

2012-03-08 @ 21:22:39

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: