Bla bla bla!

Gokväll! det var så skönt att få komma hem idag. då småsyskonen kom hem från skolan åt vi tårta eftersom pappa fyller år idag, sen var jag och robb ut en ganska lång stund med Piff & Puff i koppel. det gillades! sen for robb hem, jag tvättade kläder som jag hade med från vasa, jag har varit i bastun och nu sitter jag här och gör ingenting.. skriver detta antar jag! nu, läs lägre ner..


När syster är borta, som ikväll t.ex då hon är på bio så vad passar inte bättre än att smyga sig in i hennes rum och bl.a fota egobilder i den stora spegeln, beundra hennes vägg full med bilder vilket hälften av dem är på sötisarna från one direction.. någon som är ett stort fan av dem här i huset kanske? höhö. på samma gång man nu är i systers rum kan man också passa på att plinga på alla instrument hon har.. och självklart gosa med mini-nalle puh :D intressant va? klart det är! systers rum är såå mycket mer intressantare än mitt, för här finns det typ inget. plancher på djur, mina gris-gosedjur och ja där var det. nu ska jag inte babbla mer om våra rum.. vi hörs, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Julia Hobbyfotograf ♥

Snälla hjälp mig, jag vet inte vilken klänning jag ska ha till min konfirmation. Vilken tycker du jag ska välja? Direktlänk --> http://juliiarajkovic.blogg.se/2012/march/hjalp-mig-vilken.html

Det skulle varit jättesnällt ifall du slängde in en kommentar där i min blogg och skrev vilken du tycker skulle passa bäst!

Tack så länge, kramar Julia ♥

2012-03-24 @ 12:40:57 / URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: