Nu är det dags att slänga sig i soffan!

Hej allihopa! samlade ihop lite "vardagsbilder" från idag som jag tänkte visa er. bl.a dagens outfit för idag svarta midjehöga byxor och en röd tröja. ifall någon ville veta? sen då robb kom hem från skolan for vi ju och handla och självklart måste man ju fota maten man handlat också, eller? och minns ni dedär fina gerberorna jag satte i köksfönstret? de har vissnat över sportlovet. varför vet jag inte!

Nu ska jag tidsinställa ett inlägg tills imorgon morron och sen slänga mig i soffan och se på tv. sen tänkte jag gå och lägga mig, fast jag har sovmorgon imorgon. såå.. sov så sött allihopa så hörs vi igen imorgon. godnatt ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: