Fredag..

.. för er som inte visste det! Hej på er. för tillfället sitter jag i pappas kontor och ska renskirva en fysikuppgift. jag vaknade verkligen på rätt sida imorse, för hela dagen har flytit på såå bra. hade det inte varit så hade jag inte suttit här och gjort läxor en fredagskväll kan jag säga er! just nu känner jag bara att det ska bli skönt att få en sak mindre att fundera på och fokusera på annat istället!
 
Dagen började med sovmorgon, vilket jag tycker alla dagar borde börja med (iallafall varannan, snälla, någon?) det gör ju ens dag mycket bättre. vanliga mornar stiger jag upp alldeles för sent för att hinna med allt jag borde göra. hrmm. jag hade en tid för hälsokontroll imorse 8:30 så jag hoppade på cykeln och for dit. allt som det ska, jag har bara lite för lågt blodtryck och svankar aningen för mycket.. då jag var klar var det ännu en timme tills skoldagen börja, så jag for in till stan en sväng och köpte lite smått och gott. kl 10 var jag vid skolan, vi skrev prov (som jag inte alls hade hunnit läsa till, inte ens lite) och det flöt på huur bra som helst, supernöjd! sen cykla jag hem igen och packade mina väskor och så for vi hem till monäs där vi befinner oss denna helg. vi har ätit god mat, varit i bastun och nu sitter jag här och är duktig (obs! en fredagkväll) nu ska jag ta itu med uppgiften, imorgon blir det tidig väckning så jag hinner med allt jag vill få gjort.. och på shemat står bl.a. hemtent i hälso & socialvård, och så är det ju LILLAJUL också :D ni ska ha en supermysig fredagkväll allihopa. godnatt ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: