Känner mig stressad

Jag har knappt någon tid över för något roligare än läxor på kvällarna. det är en massa uppgifter hela tiden. inte för att det gör något alls, men det är för liiite tid att få gjort allt på! skulle jag inte vilja göra annat på kvällarna skulle det inte vara något problem, men jag hinner inte alls fota NÅGOT.. jag hinner inte kommendera robb att lägga upp resten av det som ska upp på väggarna ;) jag borde hinna ut på en lång länk på kvällarna.. men inget av det hinner jag känns det som. jag vill vara med mina vänner, men det har vi knappt haft tid med heller. bloggen får lida nu, även om den gjort det hela sommaren.. 

Kommentarer
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv: tack så hemskt mycket, blir så glad!

2012-10-02 @ 22:16:43 / URL: http://niles.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: