Hur kan jag göra min blogg bättre? ♥

Hej på er alla fina läsare! kul att ni är så många som kikar in just nu då det är bröllopsbilder på gång ;) nyfikna filurer! hihih.. hoppas många av er stannar för en längre tid också :) skulle vara skoj med en lite större blogg för att nå ut mer, och det är ju med hjälp av er det kan bli av. för tillfället är det inte värst många som kikar in, och jag skulle vara mer än tacksam om jag & min blogg på något vis kunde komma fram mer.. det finns SÅ många fotobloggar i "arkivet" så det är svårt att sticka ut mer än någon annan. jag borde ha något som är lite mer speciellt och utöver det vanliga, frågan är bara vad? något förslag?
 
Finns det något ni tycker att jag verkligen borde skriva om? vill ni se hur jag redigerar mina bilder? vill ni ha tips av olika slag? vill ni veta hur man ställer in systemkameran? vill ni att jag sticker ut på porträtt-modellfotograferingar med olika teman? hur ska jag göra för att min blogg ska bli mer intressant? det är bara ni som kan hjälpa, och tiden börjar nu! ♥
 
och hej, ni som har bloglovin ska inte glömma att följa mig där :)
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Före & efter redigering sku va kul att si :)

Svar: Det skall bli :)
Linda Sjölund-Åström

2013-08-12 @ 20:57:57 / URL: http://fames.se/saragunmarie/
Postat av: Annika

Du tar jättefina bilder, berätta gärna vad du använt för objektiv och så vore det intressant att se hur du redigerar dina bilder. Gärna lite fototips, tex vad man ska tänka på vid porträttfotografering. Du är himla duktig!

Svar: Åh tack så mycket fina du :) tips och före&efter redigeringar kommer att komma upp inom snar framtid :) även lite av mina egna tankar d jag far ut på porträttfotografering :)
Linda Sjölund-Åström

2013-08-16 @ 20:45:00 / URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: