Lite nytt här på bloggen..

Borde egentligen sitta och läsa på tent just nu men istället har jag suttit och ändrat i koderna på bloggen. allt är inte helt klart men jag tycker det får duga såhär tills vidare. ni kan ju slänga in en kommentar och berätta vad ni tycker, eller om ni hittar något fel någonstans. minsta lilla fel i koden kan göra så mycket, och att sedan hitta det felet är som att leta efter en nål i en höstack.. haha! ni som håller på med sånthär vet nog vad jag menar. åh, solen skiner där ute och himlen är blå, men äh, klart att det är mycket roligare att sitta inne och läsa om körtlar, hormoner och snoppar ;) nu dyker jag ner i mitt anatomikompendie, hej svejs ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: