Kort berättelse om igårkväll.

Halå! igår var det alltså gulis. orkar inte gå mer in på vad det handlar om, men kort sagt var vi runt 40 lag på sex personer som gick till olika stationer med olika uppdrag för att samla poäng. dessutom var vi fastbundna i varandra! det pågick i fyra timmar. efteråt hade man verkligen sjukt i benen kan jag säga. på en station på en station blev det kramar som mutor, och där fanns en jävligt full tutor som ville kramas extra länge, och det gick så långt att han föll över mig så min rygg knäcktes bakåt. jävla idiot! ingen kan förstå vilken smärta jag kände. efter det var fiilisen som bortblåst. tack för det. hoppas han skäms över sitt beteende! som sagt, gulisintagningen var nog väldigt kul, men...! första dagen i skolan presenterade sig tutorerna och informerade lite om gulisintagningen, att det är alkoholfritt osv.. då tycker man ju att själva tutorerna skulle kunna vara helt utan alkohol, medans gulisarna dricker, men det första man ser av gulisintagningen är dyngfulla tutorer som knappt hålls på benen, så nästa år tycker jag att de kan informera om att varningförattmångatutorerkommervaradyngfulla & drickfanhurmycketduvilltillsduintehållspåbenenmer.. det var det jag hade att säga om gulisintagningen. kom hem runt 9 och lade mig på soffan och tittade på idol. och idag har jag jäkla sjuk rygg.
 
Piff hade kalas här inatt. hon busade, krafsade, pep som en galning, gosade med oss och trampade på oss.. så, jag steg upp halv ett idag. vi är ändå lediga idag, så jag passade på att vila ut. sedan for jag in till stan, via arnolds på en smoothie och en toast :) mums! med mig hem köpte jag två arnoldsmunkar också, som vi ska äta nu! vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Men vilken skitstil åv tutorerna!! :@

Svar: Ja, säg int annat! man får ju fråg se va di egentligen sysslar med?? finns ju faktist folk som kanski sko vila vara med, men int kan för att all e så jäkla i fyllon på hede.. å tutorerna tycker att all ska vara med, men vem fan sko vila he?..... ja, förbanna blir man om int ana..kan int alls böj me idaa, varken framåt eller bakåt eller ti sidona, tar så jäkla sjukt. behöver ja ti sjukhus får nou hande tutorn räkningen!
Linda Sjölund-Åström

2013-09-05 @ 19:53:44 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Men va fan.. Har du sagt till vi skolan? Åtminstone måst an få en utskällning!

Svar: Ja vejt it na va an hejter.. men sko ja ha träffa på an sejnari igår sko an nou ha fått hör!
Linda Sjölund-Åström

2013-09-05 @ 21:19:18 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Men om du sejr åt rektorn så kanski on kan ta upp e? O he måst jo finnas na bilder & namn på all tutorer nanstans? Om du minns ho an såg ut?

Svar: han e tutor på brändö, så he hjälper väl int så myki.. men jo, säkert finns di nanstans.. måst bara hitt vann!
Linda Sjölund-Åström

2013-09-05 @ 21:34:13 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: