Snart är det sommarlov ♥

Sommarlovet närmar sig med stormsteg. 19 skoldagar kvar om jag har räknat rätt. tänk att första skolåret gott såhär snabbt. det har verkligen varit ett BRA skolår med världens bästa socionomklass. de är så härliga hela bunten! :) nåja, en tent kvar, och en hel hög med kursdagböcker, någon rapport och sedan flyttar jag hem till monäs över sommaren. sommaren på landet är trots allt det bästa ♥ majmånad får gärna gå snabbt.. efter nästa vecka kommer närmligen robb börja sommarjobba norrut, vilket betyder att jag kommer vara själv här. som tur har jag piff och puff ♥ Det är inte heller lång tid till min födelsedag och 23 års dag (30.5) :) Jag blev inspirerad av min klasskompis Amanda att skriva ett sånthär inlägg eftersom hon också hade skrivit ett sommar-inlägg i sin blogg :) läs under bildcollaget...
 

I sommar ska jag :
 
♥ INTE jobba i köket. jag ska jobba med något helt nytt nämligen, på ålderdomshem :)
♥ Vara massor vid villan på min lediga tid och njuta av villalivet & maten där!
♥ Sola, simma i havet  (och simma mitt i natten) och bada balja och bastu
♥ Fotografera fotografera forografera
♥ Äta glass i stora lass
♥ Cykla på min favorit grusväg i byn
♥ Äta jordgubbar och smultron från landet
♥ Åka till Åland (?) och lappland
♥ Lyssna till när regnet smäller mot plåttaket
♥ Göra konstverk av stenar och sand
♥ Vara med familjen
♥ Irritera mig på myggor och springa för livet när jag ser getingar
♥ Fiska
♥ Åka båt till stubben, och alla holmar som finns nära villan
♥ Åka till stranden och njuta de dagar jag har ledigt
♥ Njuta av åskan, dunder och blixtar
♥ och massor massor mer....

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilket härligt inlägg! :)

Svar: Ja visst! lite sommarplaner bör nog börja synas i bloggarna nu :)
Linda Sjölund-Åström

2014-04-24 @ 21:19:23 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: