Söndagen, måndag och tisdag

I Söndags blev det utflykt! vi plockade med oss lite mellanmål och körde iväg till björköby där vi först for till saltkaret och sedan bodvattnet runt, ca 4 kilometer :) väldigt fint! det var lite mulet, men det gjorde absolut ingenting :)



Igår, måndag var det nog den varmaste dagen på länge :) på eftermiddagen när det var som varmast hoppade jag och robb på våra cyklar och cyklade i två timmar uppefter stranden och en bit förbi suvilahti här i vasa :) längs vägen hittade jag förståss blåsippor också som självklart behövde fotas :) sedan blev det lite balkonghäng och på kvällen blev det mys framför tv:n! :)

 
Idag var det skoldags igen efter ett skönt påsklov. jag hade skola från kvart över ett till kvart före fyra, sedan åt vi och for till prisma för att handla :) nu ska jag dricka te, se på tv och bara ta det lungt resten av kvällen :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: