Det är bara en sak som fattas...

 
Nästan allt är klart, bara en viktig sak som saknas...
Julmaten är nu inhandlad. granen är klädd och imorgonkväll får alla julklapparna ta plats under granen. imorgon kommer vi också baka pepparkakor och ha det lite extra julmysigt. nu är det bara en sak som fattas: julkänslan! jag hittar den ingenstans iår verkar det som. snön dalar fint ner på himlen och marken är täckt av ett tjockt lager med härlig snö, men ingen julkänsla trots det. lite mer julkänsla kom väl ikväll vid julgodisbaket.. men julkänslan för mig brukar nog infinna sig redan många veckor före jul. konstigt detdär.

Så vi var alltså till jeppis idag o handlade julmat.. tur att man inte behöver julmatshandla med så mycket folk mer än en gång i året.. och verkligen tur att man inte behöver fa till jeppis mer än nödvändigt! hua.. imorgon ska jag till nykabi och förnya rufset på huvudet, det ska bli roligt! sen ska jag bara umgås med familjen resten av dagen, det ska dammsugas lite här och var och sånt.. sen ska vi hoppas att julkänslan smyger på passligt till julafton ♥ 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: