Fem saker som gör mig arg!

När jag frågade tips och råd av er vad ni tycker jag skulle kunna skriva om här på bloggen, kom det nog in en hel del saker som jag så småningom ska börja kryssa av i "att blogga om- listan".  Så nu först ut har vi ett av Saras förslag som löd som följande: Berätta om fem saker som gör dig arg! så nu tänkte jag helt enkelt berätta lite kort om fem saker som gör mig arg!
 
  1. Jag blir arg och ledsen av att se på facebook och instagram när folk varit och jagat och lägger upp bilder på döda djur. som tur är har jag inte behövt se det på en stund, och orsaken till det är att jag tagit bort alla i vänlistan som gör något sånt. så jäkla respektlöst mot mig och många andra som helt enkelt inte vill se döda djur på bild!

  2. Jag blir arg och irriterad och spottar och fräser när någon lagt sin bil på MIN parkeringsplats som JAG betalar för här i vasa. då skriver jag arga och hotande lappar (typ) och sen lägger jag tutan i botten tills personen med bilen kommer ut. okej, jag gör det kanske inte sådär häftigt som jag just beskrivit, men något åt det hållet!

  3. Jag blir arg och irriterad när saker och ting inte går som planerat. 

  4. Jag blir arg och irriterad när jag ska från punkt A till punkt B med bilen och det är fullt med sölkorvar ute i trafiken som kör 60 på 80 väg och ja.. det är helt enkelt bara så frustrerande! kan inte alla bara flytta sig till sidan så jag slipper förbi och fram? likadant med folk som aldrig får upp farten när det blir grönt vid trafikljus.. folk är verkligen inte smidiga i trafiken, utan helt enkelt bara sölar åpåå.. suck!

  5. Jag blir arg och ledsen på världens alla orättvisor!

Kommentarer
Postat av: Annie Bergström

roligt och höra om andras ilska haha ;) känner igen mig i de mesta!

Svar: Det tycker jag också.. hehe, ja jag delade väl med mig av sånt som de flesta nog känner igen sig i ;)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-08 @ 19:16:55 / URL: http://anniees.devote.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: