Helgen i ett nötskal!



Bilder från villan ♥ Nikon D700 + Tamron 28-75 / f2,8



Hej hej! här är jag nu igen efter att ha tillbringat helgen i monäs och brytt mig noll i bloggen. har helt enkelt gjort en massa annat roligt. i fredags var det bastu och tv tittande, på lördag åt jag och robb pizza vid victoria och robb hade klippningstid hos frissan. resten av dagen pysslade jag i snickeboa, typ. idag har vi varit en sväng till villan och in till byn. det är helt enkelt två måsten när man är hemma över helgen! annars har hela söndagen gått åt till att pyssla. ja, en hel massa roligt pyssel har jag gjort i helgen och allt ska jag visa er här under hela inkommande vecka. förutom pysselinlägg kommer det som sagt också komma en hel del andra roliga inlägg också, så denhär veckan blir det nog att sitta på uppdateringsknappen på denna blogg!


 
Bilder från skatan • Nikon D700 + Tamron 28-75 / f2,8

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: