I vårt jotexpaket ♥

Ni som följer mig/kikar in på min instagram nu som då har kanske sett min senaste instagrambild- när jag hade hämtat ut ett stort jotexpaket från posten i måndags? i paketet fanns en röd filt med tillhörande kuddfodral. filten e jättemjuk och skön! något jag velat beställa hur länge som helst men inte kommit mig för, är vårt nya ljusgråa (och vitt på andra sidan) sängöverkast med vita/gråa stjärnor ♥ visste inte före jag öppna paketet att sängöverkastet var vitt på ena sidan och ljusgrått på den andra. vad praktiskt! då kan den gråa sidan vara uppe på vintern & den vita på våren och sommaren. som sista sak i paketet fanns nya sängkläder. på ensa sidan är det grått med vita stjärnor och på andra sidan är devitt och grått randigt. fyra kuddfodral följde med. oj vilket vimsigt inlägg, men direktlänk till de tre sakerna hittar ni längs ner!
 

Psst.. Piff älskar det nya sängöverkastet ♥



Den röda mysiga julfilten med tillhörande kuddfodral / Sängöverkastet / Sängkläderna

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ett såndé sängöverkast har vi å :) Men vi använder e ba ti vintern. Annus har vi ett blommigt. Dock har våra sängöverkast en tendens att ligg mest på golvi, fö he e så sällan vi orkar bädd sängin ;)

Svar: Okej :D janå vårt bruk nou å ligg på golvi allt som oftast.. men no tå man har ett nyi så årk man jo bädd mejr :)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-04 @ 04:58:21 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: