Några punkter..

  • Ledig dag idag, sålt lite smått och gott jag haft på findit och fb loppis, gjort mat, slöat, övat på läkemedelsräkningstenten som är imorgon, ser på nobelfesten, myser med piff och puff, paketerat in första julklappen, tjuvlyssnat när polisen och ambulanspersonalen stått på andra sidan dörren och tänkt hämta grannen mittemot.. som härjade inatt.. och så var han borta.... ännu klockan 01:00 spelades hög musik med megamycket bas.. kul, not!

  • Imorgon blir det knytkalas med klassen på kvällen & det kommer bli riktigt mysigt och roligt. glögg, julgodis, julbakverk och mycket mer kommer kvällen innehålla..

  • Robb har beställt bordsskiva som kommer bli vårt nya skrivbord. det kommer vi hämta i helgen & det ska fixas klart med vitt lackmål osv.. spännande och roooligt! nu blir det mera rum att sitta och blogga.. och göra skolarbeten! jihoo!

  • Ihelgen får jag förbereda förändringen av vårt nya soffbord.. det kommer bli såå fint (hoppas och tror jag)

  • Ska fotografera mycket i helgen så jag har bilder att bjuda på! orkar/hinner inte fota ute i naturen här i vasa.. det är ju mörkt såfort man kommer hem från skolan och där ryker motivationen till att gå ut och fota.. det ska bli skönt att fara hem till monäs över helgen :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: