Pampas nationaldag 2014

Hej alla festglada människor! dagens outfit är såklart halare, min gröna fina halare! med det har jag invigit läderjackan också! det är en solig och varm fredag, helt enkelt perfekt väder för pampas nationaldag! vi cyklade in till stan lagom tills olympiaden skulle börja klockan 12 och stod där och dansade och hejjade! skrek oss hesa och fick sjuka fötter av att stå flera timmar i streck, men det är väl så det ska vara! när rösten började svika blev det en kall och god smoothie på arnolds, och sedan runt 16:30 for vi hem och vila en stund. vi ska snart äta något och sedan åka in till stan igen.


Här är lite bilder som är fotade med min lilla nikon digitalkamera. feelisen alla hade syns kanske inte så bra, men jag kan lova er att den var på topp! det har varit en riktigt rolig dag, får se vad resten av dagen har att bjuda på före vi åker hem till monäs och badar bastu :) vi hörs senare, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack, ja måst funder ho ja ska göra. Kram!

2014-03-30 @ 22:16:16 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: