Mina top fyra serier!

Okej mina vänner. jag är inte ännu någon serienörd som många andra är som tittar på femtioelva serier samtidigt och dagligen. jag tittar på två just nu.. okej tre faktiskt (nummer ett ser jag på justr nu, nummer två håller femte säsongen på och just nu väntar vi på avsnitt 13 som kommer i.. december? nummer fyra väntar jag på att nästa säsong ska komma ut). tänkte göra ett inlägg med mina top fyra serier just nu. är ni redo?

1. The vampire diaries. har just börjat se denna serie och måste faktiskt säga att den är bäst av dom jag sett hittills.. så tycker jag! så, gissa vem som sitter här på kvällarna och säger "baara ett avsnitt till" :]



2. Pretty little liars! okej, egentligen är första och andra på delad första plats men.. båda serierna är lika bra :)



3. Lost! den första serie jag följde med tror jag? har sett alla avsnitt kanske tre gånger :]



4. Orange is the new black. sett alla säsonger och bara vääntar på nästa att komma ut! 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Värsta är ju när en säsong tar slut och man inser att det är sista som kommit. Eller ännu värre... Sista som kommer göras! Desperate Housewives har jag fortfarande lite svårt att acceptera är slut, hade bra kunnat fortsätta i samma stil som Glamour (eller istället för?!) ;)

2014-09-10 @ 20:07:30 / URL: http://niini.blogg.se
Postat av: Gisela

Oo dom e alla så bra! Ha titta alla episoder av dem alla förutom Lost :D Du måst börja kolla på The Originals sen när du kommit lite längre! :D

2014-09-10 @ 21:54:11 / URL: http://www.nattstad.se/GiselaElisabeth
Postat av: Gisela

kommit längre i Vampire Diaries alltså.. :D

2014-09-10 @ 21:55:09 / URL: http://www.nattstad.se/GiselaElisabeth

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: