BLOGGKVÄLL VID AMALIA ♥

Ikväll har jag varit på roligheter! det var nämligen dags för bloggkväll vid Amalia i Vasa med start kl 18:30 tillsammans med en hel hög andra trevliga bloggtjejer! vi minglade runt, fotade butikens alla hörn, det berättades lite kort om verksamheten, och vårens trender när det gäller blommor. grönväxter är tydligen the thing! vi åt godsaker, fick goodiebags, köpte med oss saker hem och hade det riktigt trevligt! dethär måste vi göra igen!




Amalia, även kallat för min favoritbutik, har så mycket fina saker och helst skulle man vilja köpa med sig allt därifrån! speciellt gillar jag nog de olika förvaringsboxarna med text på och även kloss- tavlorna är fina tycker jag. och WoodWicks doftljus, oj vad de doftar underbart! tur att jag hade med mig mitt presentkort ikväll så jag kunde köpa lite åt mig, hihi!




På bild ser ni Ann-sofie, Pamela med sin sparburk, Maria- Tidstjuven och Caroline! och den fina serveringen :) lyx!





Så mycket fint! men ååå, titta på uggel- krukorna! SÅ SÖTA !!







Vid "barnhörnan" finns också superfina saker! speciellt nallarna gillar jag :)




Sist men inte minst: mina inköp + goodiebag från Amalia! I goodiebagen fanns bokstäverna "KRAM" och lök- växterna i den söta papperspåsen! jag är ännu osäker om man faktist kan vattna blomman med papperspåsen på? hmm... och med mitt presentkort köpte jag en liten chips- skål, en sparburk att ha våra sparpengar i, en superfin ljushållaresak! den kommer få stå i vardagsrummet tror jag? Tack för den roliga kvällen!

Kommentarer
Postat av: www.carloine.com

Det var en så rolig kväll! Och fina bilder du fotograferat! :)

Svar: Ja det var det minsann! måste absolut ske igen! :) tack tack!
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 04:52:49 / URL: http://carloine.com
Postat av: Pammen

Fina bilder! Får si hu myki vi får spara i våra "spargrisar" :D

Svar: Tack! ja, föhoppningsvis en hejlt dejl :D synd att he e så lätt att ta ut pengan från burken tibaks..
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 09:56:08 / URL: http://pammen.blogspot.fi/
Postat av: Emmy's Life

Så fina bilder du fotograferat! :)
Jag fick ordet "lycka" i goodiebagen och växten som följde med var ju bara för söt. Jag tror nog att man kan vattna med papperspåsen på eftersom det är plast inuti :)

Svar: Tack så mycket!Ja, jag måste kontrollera hur det ser ut inuti :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 10:46:59 / URL: http://emeliematkoski.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror att det är en plastpåse innanför papperspåsen, så du borde nog kunna vattna den som den är... Men se upp så du inte vattnar för mycket bara. Lökväxter blir så långa och rangliga då! ^^

Svar: Det kan ju hända! :) jo jag vet !
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 11:23:12 / URL: http://vardagsflow.neuman.fi
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilka superfina bilder du tog! :D Jag började också fundera på hur man riktigt ska göra för att vattna blomman i papperspåsen. Kanske man måste ta ut den när det är vattningsdags? :)

Svar: Tack :DHmm.. kan hända! eller så finns inget hål i botten på krukan så den passar att ha kvar i påsen? måste kontrolleras! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 11:52:05 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Christina

Vilka vackra bilder du fick till! :) Det var trevligt att träffas igår och precis som du säger så skall vi nog göra om det här. ;)

Svar: Tack så mycki :) ja, riktit trevlit va de! längtar till nästa tillfälle! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-01-30 @ 19:51:18 / URL: http://finachristinas.com
Postat av: Henrietta

Åh vad kul de såg ut! Önskar att jag i framtiden också kan fara på liknande :)

2015-02-01 @ 00:33:34 / URL: http://ettass.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: