Inget annat än frustrerande

Ikväll var vi på ärende norrut. på hemvägen ser vi hur norrskenet dansar ovanför oss och här kommer frustrerandemoment ett: jag har ingen kamera med mig. tänker att nåväl, om det ännu är kvar då vi kommer till stan så far jag till brändö och fotar lite. sagt och gjort, packade med mig stavtiv, kamera och sånt som man borde ha med sig då man ska fota, snabbt som sa*an. kommer fram till fotoplatsen, nåjaa, frustrationsmoment två: det har avtagit lite men nog ska jag väl fånga något på bild.. lägger kameran på stativet och placerar mig och ska ställa inställningarna när, frustrationsmoment tre: jag har glömt minneskortet hemma och batteriet håller på att säga adjö. så, nu sitter jag hemma och är arg. det var tydligen inte meningen att jag skulle få fota norrsken ikväll heller.. bättre lycka nästa gång!
 
Så vad jag har lärt mig av detta blogginlägg är: 1. lägg in minneskortet med detsamma efter att du fört över bilderna ditt jävla pucko. 2. ladda batterierna också din mupp.. 3. jag har ingen jävla aning om hur man stavar frustrationsmoment, eller om jag stavar det rätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lärdom nr. 4 Uppskatta och glädj dig åt norrsken även utan kamera? Nämen jag kan förstå din frustration.

Svar: Vad får dig att tro att jag inte skulle uppskatta och glädjas av norrskenet fast jag skulle ha kameran med mig? vilken fånig kommentar!
Linda Sjölund-Åström

2015-10-07 @ 21:46:54
Postat av: Saragunmarie

Usch va irriterand :( Å jo, du stava noo frustrationsmoment rätt ;)

2015-10-08 @ 08:29:43 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: Sandra Karlsson

haha, åh det där känner jag igen! hatar att glömma minneskortet.. !

Svar: Ja, grrr! men förhoppningsvis lär man sig :)
Linda Sjölund-Åström

2015-10-08 @ 10:28:12 / URL: http://bysandrakarlsson.blogg.se/?tmp=538934

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: