En till ledig dag ♥

 
Jag börjar gilla dethär med att vara ledig. Efter att ha varit ledig i två veckor var det väldigt tungt med en hel skoldag igår (8:30-16:00). Efter skolan var hela klassen dessutom på middag till amarillo, det var kul, och gott! Efter en hel dag sittandes, satt kvällspromenaden väldigt bra kan jag lova. Så trött man kan bli efter en skoldag. Tur att nästa är först om två veckor igen, haha! 
 
Så denna lediga onsdag vaknade jag runt nio med låg och dog mig till halv tio. åt chiapudding till frukost, städade hela hejmani vårt och vädrade filtar och kuddar från soffan, gått omkring i mina mystofflor, druckit mitt nya favoritte från lipton med smak av persika och mango ( m u m s ), myst med piff och puff och suttit vid datorn och skrivit på lärdomsprovet. Nu ska här göras middag och efter det fortsätter jag med skrivandet. Imorgon ska vi träffas och sammanfatta veckans skriverier. Här följer några bilder från idag:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Låter härligt och fina bilder! ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-02-04 @ 14:34:22 / URL: http://minttu.blo.gg/
Postat av: CAMILLAESI

Mysiga bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Linda Sjölund-Åström

2016-02-04 @ 14:48:46 / URL: http://camillaesi.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: