Något att se fram emot

 
Nu på onsdag börjar skolan och det är som sagt dags att börja skriva på LP nu så att vi får det klart nu på vårterminen. det ska vi nog klara! som lite avslappning i början av vårterminen och som lite vintersemester från jobbet för robb så har vi bokat en liten resa och vi åker nästa veckas torsdag! Vi ska till Ruka och har bokat rum på rantasipi rukahovi. vi tog en "svit" med bastu för lite extra lyx. åh vad härligt det kommer att vara med bastu efter att ha varit ute i backarna hela dagarna! Det bästa är ju helt klart att få börja dagen med hotellfrukost ♥
 
 
Det ska bli så roligt! som jag sagt tidigare: det är viktigt att ha något att se framemot :)

Kommentarer
Postat av: Danielas Dagbok

ruka är supersmyigt, vad avis jag blev nu!

Svar: Ja visst är det! hihi, jag lovar att bjuda på fina bilder sen då jag kommer hem :)
Linda Sjölund-Åström

2016-01-13 @ 05:57:54 / URL: http://ddanielas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: