Ett nytt och spännande år väntar

 
Julen är över och nu inväntar vi ett nytt och spännande år. På julaftons morgon steg jag upp och kokade kaffe åt kaffedrickaren i huset och så åt vi frukost och öppnade julklappar som tomten måste ha smygit fram kvällen före. senare på förmiddagen slirade jag iväg till monäs där julgröt väntade. vi åkte en sväng till gravgården, via villan och sen bänkade vi oss framför tv:n och samtidigt ställde till för julmiddag med allt vad man kan tänka sig. Mätta i magarna öppnade vi julklappar och lite senare styrde jag och robb vidare tillbaka hem där vi fick besök av vincent och hans föräldrar samt robbs mor. Det var den julaftonen!
 
 
Resten av julhelgen har jag jobbat men har även hunnit besöka mommo och så svärfadern i kovjoki. Ätit julmat har vi också gjort så det sticker ut genom öronen. Robb är ledig nu i mellandagarna och jag råkar också ha några lediga dagar på intågande. Idag, på jul tredjedan (som robb så fint kallar dagen) har vi varit på ultraljud och fick veta att det är en liten tös som ligger och buffar i min mage ♥ Som näst blir det väl lite nyårsfirande, både med familj och vänner under helgen och jobb på nyårsdagen. Någon årsgenomgång på bloggen kommer jag eventuellt också ha om jag hinner. 
 
En bild från skatan i monäs dan före dopparedan

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: