Ett kort vardagsinlägg

 
Här sitter jag och känner mig som en gammal tant. anledning? jo vi bestämde oss för att ta en liten promenad på 5 km igårkväll, som tydligen var mer än tillräckligt för mitt tillstånd, för under natten har jag vaknat och haft ont i höfterna, mellan benen, i ryggen och vänt och vridit mig för att hitta en någotsånär bekväm sovposition. det hjälpte tydligen inte med bastu efter promenaden heller. så idag blev det en vilodag till för mig. har vankat mig fram och för att få åtminstone lite frisk luft idag tog jag bilen till andra sjön och fotade lite vintriga bilder där. nog är det så fint med all rimfrost i träden och snö på marken. nu ska här lagas skinkpaj i väntan på Robb som borde starta från Vasa någongång snart. Sen lär det bli en lugn kväll i soffan med lite eld i spisen!
 
Tänk vad lite gröna kvistar kan göra mycket! det bästa av allt är ju att eucalyptus som torkat är lika fint som färsk!
 
På ljusfatet i vardagsrummet finns nu en liten godisskål med torkad frukt, mums!
 
3 favoriter från vårt kök ♥
 
Fyndade träklossar på -50% inne på Amalia

Puff i spjälsängen

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: