De senaste månaderna genom mobilen


Det var ett tag sen jag delade med mig av bilder från mobilen här på bloggen. det beror nog till största del på att jag inte gillar kvalitén på bilder som är fotade med mobilen, åtminstone inte med min. men vet ni, det är ändå så pass kul att se vad som gömmer sig där i mobilens bildarkiv, så här kommer nu 24 bilder från de senaste månaderna.

 
Bilder från september-november, då vi hade en ljuvlig höst med många sköna vagnpromenader, fina solnedgångar, hemmamys och ett besök till Vasa då jag och isabelle strosade runt på stan medans de andra var vid tropiclandia. 
 
 
Bilder från december-januari. de tre första bilderna är från då vi var på robbs julfest och vi sov borta från Isabelle första gången. bilden i mitten tog jag då det var safe att lägga mascara och jag gråtit färdigt åt att fara iväg från Isabelle. hehe. Bild 4- nyvaken och glad tjej som hade sovit i 3,5 timme. Bild 5- förra lördagen, den 5e, var jag och robb till Vasa. vi lunchade på sweet wasa. mums. Bild 6- nyvaken tös. Bild 7- Vi två och en lurvig katt. Bild 8- såhär ser det ut hemma hos oss varje dag nu, ställer sig upp å står överallt. Bild 9- i verkstaden och leker med stora bultar.
 
 
Bilder från december-januari. bild 1- Isabelle hjälper (eller stjälper) till med diskmaskinen. bild 2- i sitt mysiga tipitält. bild 3- en bild från igår då vi tog tag i saken och böt ut vaggan mot spjälsängen. bild 4- i sitt eget bollhav. bild 5- detta är faktist inte ens en mobilbild. bild 6- en av få gånger hon somnar då vi ammar och sover sig igenom påklädning och hela faderullan. bild 7-9 Isabelle och pekboken. den är intressant tycker hon. en dag användes den som sittunderlag. fniss
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: