Att få hem mammalådan!

 
För någon vecka sedan fick jag hem Mammalådan, eller Moderskapsförpackningen 2019. Den innehåller så mycket fint som kommer passa så bra till vår efterlängtade lillebror. Moderskapsförpackningen 2017 var nog väldigt bra den också, som jag fick då jag väntade Isabelle, men det är nästan så att jag fastnade mer för klädesplaggen i den senaste lådan. 
 

I lådan 2019 finns så många fina bodys att jag inte kunde välja ut ens en favorit. och alla var i så mjukt och skönt material. längtar tills jag får börja vika och hänga in lillebrors kläder i hans egna garderob i hans eget rum ♥ Det är alltid lika spännande att få hem mammalådan. Isabelle ville mer än gärna vara med och gå igenom allt hon också och då lådan var tom satte hon sig i den och lekte med gosedjuret.

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: