Butterfly

Förra veckan då jag ännu var hemma i monäs sprang jag runt som en galning och fotade fjärilar. de fanns i mängder och massor! nu i helgen ska jag se om de finns kvar så jag får fota mer fjärilar. för här i vasa tycks det inte finnas några? jag måste nog säga att det ska bli skönt att åka hem över helgen för att slippa höghusventilations-ljud när man ska sova. o det är ju också villaavslutning i helgen, så då ska vi till villan. ska försöka få lite bra fyrverkeri-bilder då också, vilket ju är ganska svårt. men, övning ger färdighet brukar man väl säga. nåja, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilka underbara bilder!

2011-08-26 @ 13:08:50 / URL: http://lcfoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: