Flowers

Bilder på blommor var väl en stund sen jag visade tror jag? hoppas ni tycker det är fint ibland också! jag tycker iallafall om att fota blommor. vet inte varför men så är det bara. ni får gärna säga vad ni tycker om bilderna också :)

Hur har min dag varit då?
Steg upp runt tolv, åt mat och var utomhus en stund. var in till banken på lite ärenden och efteråt for jag till kovjoki och åt kvällsmat. sen åkte jag och robb iväg till jakobstad för att titta på lite möbler, så nu har vi matbord och en säng inhandlat! nu är jag hemma igen och har ingen aning om vad jag ska göra. tänkte iallafall göra lite tidsinställda inlägg till resten av dagarna denna vecka eftersom jag kommer vara bortrest torsdag-söndag. o imorgon far jag med pappa till vasa och gör klart lägenheten. sen efter det måste jag packa! få se om jag hinner uppdatera imorgon alls, men ha det så bra ♥

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Det låter toppen! :D Vi måst absolut boka in någon träff i höst. När flyttar du till Vasa?

2011-08-02 @ 23:49:10 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Tack! :) Jo he kan ja göra ;)

2011-08-03 @ 12:22:53 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: