I stort behov av en cykel.. och annat torsdagsbabbel.

Jag är i stort behov av en cykel nu. imårse var jag tvungen att gå till skolan eftersom robb som kört mig alla andra dagar har farit hem. det tog 35 minuter att gå, inte så farligt nej men oj så andfådd man blir. om jag har tur så hittar jag väl nog snart en cykel. sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över 12 så vi får äta, sen får vi sluta för idag! ska in till stan för att köpa lite skolgrejor vid bokhandeln. sen traskar jag vidare till lägenheten och inväntar mamma som ska sova över idag. vi ska iallafall till plantagen en sväng, så då får jag kanske skaffat lite blommor till lägenheten! vi hörs :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: