Nu är vi i Vasa!

Det är nog lite tråkigt att bloggen måste lida såhär mycket just nu, och jag kan egentligen inte förklara just varför. men jag lovar att såfort vi fått ordning i lägenheten ska jag börja uppdatera normalt igen! bilder i massor har jag att visa också..

I helgen har det varit juthbackamarknad i nykarleby, och vi var faktist en sväng dit. det finns ju endå bara skrot där.. men en kul fredagkväll hade vi iallafall :) på lördag åkte vi till vasa med pappa och bar upp sängen, skruvade lite grejor osv. sen blev det en lugn hemmakväll i kovjoki! idag söndag, tillbringade en stund både i kovjoki och vid mitt i monäs, sedan åkte vi vidare mot vasa, handla mat vid minimani och sen till lägenheten. åt mat, bädda vår stora mjuka säng och packa upp lite saker. nu blir det snart läggdags för min del eftersom skolans första dag är imorgon! spännande :D

Vi hörs då vi hörs! gonatt alla fina läsareoch, så ni inte missar något spännande, följ mig på bloglovin

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: