Funderingar

Tänk att man kan bli såhär trött av att vara i stan hela dagen. tänkte somna flera gånger då jag körde hem, läskigt!
åtminstone har jag fått inhandlat lite saker idag, samt hittat ett gardin jag ska visa åt robb. åh, jag längtar efter att få
fota och filma i lägenheten så ni får se hur vi bor/ska bo! men jag vill att allt ska vara på plats före det så tyvärr måste ni vänta ett tag till. iallafall vet jag att det kommer bli superfint när allt är färdigt :)

Ja, egentligen har jag väl inget vettigt att säga här. behöver nog bara skriva av mig lite. tänkte att jag kanske borde ta ut kameran en sväng imorgon o fota lite natur och sånt. har inte hunnit det nu på ett tag så. jag hoppas bara det inte ösregnar! ja hörni, nu ska jag inte skriva mer ikväll. ska redigera lite sverige-bilder som jag inte hunnit få klara och sen blir det läggdags. vi hörs säkert imorgon igen, ifall ni har tur ;) nati nati ♥

ett foto från en vecka tillbaks. fotat med min nya närlins +4

Kommentarer
Postat av: M O L L Y

vad fina bilder du tar :)

2011-08-21 @ 00:07:47 / URL: http://mollyyyy.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Jättefin bild! :)

2011-08-24 @ 19:25:10 / URL: http://sprallice.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: